منو دسترسی
راه و ترابری
بزرگراه و آزادراهبزرگراه و آزادراه
بزرگراه و آزادراه

شرکت دی در راستای رسالت بنیادین خود در جهت آبادانی و خدمت رسانی به هم میهنان خود و با شعار کیفیت برتر در ارائه خدمات عمرانی از بدو تأسیس تا کنون احداث انواع مسیرهای مواصلاتی و سازه ها و تأسیسات وابسته به آن ها اعم از آزادراه، بزرگراه، راه های اصلی و فرعی، راه آهن، مترو، انواع پل های بزرگ و کوچک، انواع تونل های جاده ای، شهری، آب بر، نفر رو، تونل های تأسیسات، فرودگاه و تأسیسات و تجهیزات وابسته، اسکله و ... را با بهره گیری از توان علمی، تجهیزاتی، ناوگان ماشین آلات و البته به پشتوانه نیروی انسانی متخصص خود بر عهده داشته است.
اجرای انواع پروژه های رسته راه و ترابری با کیفیت مطلوب و مورد رضایت کارفرمایان شرکت را مفتخر به دریافت رتبه یک در رشته راه و ترابری از دفتر امور پیمانکاران سازمان برنامه و بودجه نموده و افتخار ما حفظ این رتبه برای سالهای متمادی است.

 

 

مشاهده بیشتر
فرودگاه فرودگاه
فرودگاه

شرکت دی در راستای رسالت بنیادین خود در جهت آبادانی و خدمت رسانی به هم میهنان خود و با شعار کیفیت برتر در ارائه خدمات عمرانی از بدو تأسیس تا کنون انواع پروژه های ساختمانی و مسکونی و تأسیساتی، کارخانجات و ابنیه صنعتی، مراکز تفریحی و محوطه سازی و ... را با بهره گیری از توان علمی، تجهیزاتی، ناوگان ماشین آلات و البته به پشتوانه نیروی انسانی متخصص خود به انجام رسانیده است.
اجرای انواع پروژه های رسته ساختمان و ابنیه با کیفیت مطلوب و مورد رضایت کارفرمایان شرکت را مفتخر به دریافت رتبه یک در رشته ساختمان و ابنیه و نیز رتبه یک در رشته تأسیسات و تجهیزات از دفتر امور پیمانکاران سازمان برنامه و بودجه نموده و افتخار ما حفظ این رتبه برای سالهای متمادی است.
 

پل و تقاطع پل و تقاطع
پل و تقاطع

این پروژه بصورت EPC (از مهندسی تا ساخت )انجام شده است. طول کل پل 1.65 کیلومتر با سه خط عبوری در دو مسیر و با 9 رمپ و لوپ ورودی و خروجی. هر مسیر پل شامل 29 دهانه به طول 24.5 تا 85 بوده و بخش رمپ و لوپ دارای 28 دهانه با طول مشابه طراحی گردیده است. این اولین و یکی از بزرگترین سازه های پل در استان قم می باشد. سیستم سازه ای پل بصورت دال پیش تنیده – پس کشیده بوده که بالغ بر 32 کیلومتر کابل فولادی در عرشه پل بکار رفته و همچنین بیش از 6 کیلومتر شمع بتنی درجا اجرا شده است.

راه و راه آهن راه و راه آهن
راه و راه آهن

با توجه به ضرورت افزایش حمل و نقل عمومی در کلان شهر تهران و نگرشی بر وضعیت ترافیکی و در نظر گرفتن مسئله انرژی از لحاظ صرفه جویی در سرمایه ملی و جلوگیری از آلودگی هوا، حمل و نقل ریلی و اهمیت و جایگاه آن در برآورد خواستگاه های فوق لزوم توسعه این بخش از حمل و نقل عمومی را بیش از پیش محرز می سازد
عملیات اجرایی خط 4 متروی تهران که جزو طرح های مصوب می باشد، از سال 1385 از مبدأ شهرک اکباتان در غرب تهران تا مقصد سه راه افسریه در جنوب شرقی تهران آغاز گردیده است و ایستگاه N4 در کیلومتر 616+14 از مسیر خط 4 واقع شده است. 

بازگشت به صفحه اصلی
افزودن ماژول جدید
0%