منو دسترسی

انتخاب برای دومین سال متوالی به عنوان "یک واحد برتر معدنی استان تهران "

1402/03/24 در ساعت 09:22:00

خوشبختانه با حمایت های انجام پذیرفته توسط سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان تهران ، و پیروی از منویات مقام معظم رهبری مبنی بر نامگذاری سال جاری به عنوان " اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال " معدن شن و ماسه شرکت دی برای دومین سال متوالی به عنوان "یک واحد برتر برتر معدنی استان تهران " انتخاب گردیده است

انتخاب برای دومین سال متوالی به عنوان "یک واحد برتر معدنی استان تهران "

در مورخ   1396/04/26همایش بزرگداشت روز صنعت و معدن در راستای تقدیر از واحد های نمونه صنعتی و معدنی استان تهران  با حضور مقامات کشوری و استانی برگزار گردید. در این مراسم اسحاق جهانگیری معاون اول ریاست جمهوری، صالحی رییس سازمان انرژی اتمی، ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، چندی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نمایندگان تشکلهای دولتی و خصوصی فعال در حوزه صنعت و معدن حضور داشتند.

در این روز  از  واحدهای برتر  صنعتی و معدنی  سال 95-96  رونمایی  گردید . مراحل ارزیابی که  در پی فراخوان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از کلیه  واحدهای  معدنی صورت پذیرفت ، واحد معدنی شن و ماسه  شرکت دی را  که اولین واحد معدنی دریافت کننده پروانه بهره برداری    5 ساله با حداکثر ظرفیت برداشت در سطح استان تهران است را با  رویکرد صیانت از ذخایر معدنی و لحاظ مسائل زیست محیطی در عملکرد خود و سرلوحه قراردادن آن در فعالیت هایش ، برای دومین سال متوالی بعنوان واحد برتر معدنی در سال 1396 انتخاب  نمود.

در این مراسم  آقای علی درویش   در مورد  اهداف و فعالیت های واحد معدنی شرکت دی   اعلام کرد که     یکی از اهداف  اصلی معادن شن و ماسه ، تولید مصالح سنگی با لحاظ کیفیت بالا و منطبق با استانداردهای جهانی ضمن حفاظت و صیانت از ذخایر معدنی و رعایت  مسائل زیست محیطی می باشد. در این راستا و به منظور تأمین مصالح سنگی با کیفیت بالا  و رعایت استانداردهای جهانی، شرکت دی نسبت به تأسیس معدن شن و ماسه از سال 1370 در محدوده غرب استان تهران در زمینی به وسعت 45 هکتار اقدام نموده و هم اکنون این معدن در حال فعالیت جهت تولید انواع مصالح مورد نظر پروژه های عمرانی می باشد و به عنوان یکی از ارکان مهم در سطح منطقه و سازمان ها و ادارات دولتی ذی ربط مطرح است. صیانت از ماده معدنی تجدیدناپذیر ، استفاده حداکثری از ذخایر معدنی توأم با رعایت اصول ایمنی ، فنی و زیست محیطی از اهم امور و اهداف عالیه این معدن می باشد که در این راستا نسبت به احداث فضای سبز منحصر به فرد در سطح منطقه اقدام نموده است.


خوشبختانه با حمایت های انجام پذیرفته توسط سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان تهران ، و پیروی از منویات مقام معظم رهبری مبنی بر نامگذاری سال جاری به عنوان " اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال " معدن شن و ماسه شرکت دی برای دومین سال متوالی به عنوان "یک واحد برتر برتر معدنی استان تهران " انتخاب گردیده است  در حال حاضر و با پتانسیل موجود در معدن شن و ماسه شرکت دی امکان تولید انواع مصالح سنگی بر مبنای استانداردهای رایج و مصالح خاص با توجه به درخواست مشتریان میسر می باشد و در همین راستا معدن این شرکت افتخار همکاری با بسیاری از پروژه های بزرگ ملی – میهنی را داشته و دارد.



نظر جدید
0%