منو دسترسی

اخذ تقدیرنامه 5 ستاره تعالی

1400/04/15 در ساعت 18:25:00

در همایش پایانی اعلام نتایج پنجمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت، که در روز یکشنبه ششم تیرماه 1400 برگزار گردید، شرکت دی موفق به اخذ تقدیرنامه پنج ستاره تعالی گردید.

اخذ تقدیرنامه 5 ستاره تعالی

با توجه به نهادینه شدن فرهنگ تعالی در شرکت دی و لزوم حرکت مستمر در مسیر رشد و بهبود، این شرکت، با برنامه‌ریزی لازم و برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف، انجام فرآیند خود ارزیابی، تهیه اظهارنامه تعالی و تامین منابع مورد نیاز، اقدام به پیاده‌سازی و اجرای پروژه‌های مختلف، به منظور بهبود مستمر و افزایش سطح کارایی و عملکرد خویش نموده است. به منظور حصول اطمینان از طی شدن موثر این روند، در پنجمین دوره ارزیابی جایزه ملی تعالی و پیشرفت نیز حاضر گردیده و کلیه حوزه‌های کاری بر اساس مدل تعالی EFQM، توسط تیم متبحر و متخصص ارزیابان در اردیبهشت‌ماه 1400 در محل دفتر مرکزی، پروژه آزادراه تهران شمال و نیز معدن تولید مصالح سنگ دانه‌ای شرکت دی، مورد بررسی جامع و کامل قرار گرفت.

همایش پایانی اعلام نتایج پنجمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت، در روز یکشنبه ششم تیرماه 1400، با حضور مدیران ارشد سازمانها و نهادها، مسئولین مرکز تعالی و همچنین مدیران ارشد شرکتهای حاضر در فرآیند ارزیابی، در محل سالن همایشهای سلام برگزار گردید. پس از اعلام نتایج، شرکت دی موفق به اخذ تقدیرنامه پنج ستاره تعالی گردید و گواهینامه و لوح مربوطه از طرف جناب آقای مهندس فتاح، ریاست محترم بنیاد مستضعفان، به مدیرعامل شرکت دی اهدا گردید.

شایان ذکر است بر مبنای نتایج اعلام شده، شرکت دی، از نظر میزان امتیاز اخذ شده، رتبه ششم را در بین تمامی 190 شرکت حاضر در فرآیند ارزیابی، به خود اختصاص داده است.

 

  

  

 

 

نظر جدید
0%