منو دسترسی

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای

1403/04/06 در ساعت 09:00:01

واگذاری کار به پیمانکار واجد شرایط با عنوان تهیه کلیه وسایل ، تجهیزات ، ماشین آلات و مصالح جهت انجام آرماتوربندی ، قالب بندب ، بتن ریزی ، کیورینگ بتن و کلیه کارهای لازم برای ساخت قطعات پیش ساخته بتنی پریدال و بارگیری قطعات حمل به محل دپو و باراندازی قطعات پریدال پروژه احداث پل شهدای اروند خرمشهر

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای

 

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای

بدینوسیله شرکت دی (سهامی خاص) در نظر دارد مناقصه عمومی یک مرحله ای را جهت واگذاری کار به پیمانکار واجد شرایط با عنوان تهیه کلیه وسایل ، تجهیزات ، ماشین آلات و مصالح جهت انجام آرماتوربندی ، قالب بندب ، بتن ریزی ، کیورینگ بتن و کلیه کارهای لازم برای ساخت قطعات پیش ساخته بتنی پریدال و بارگیری قطعات حمل به محل دپو و باراندازی قطعات پریدال پروژه احداث پل شهدای اروند خرمشهر برگزار نماید. لذا واجدین شرایط جهت دریافت اسناد و اطلاع از شرایط مناقصه با ارائه اصل معرفی نامه معتبر به دبیرخانه شرکت دی در تاریخ مقرر مراجعه فرمائید.

محل دریافت و ارائه اسناد: به نشانی تهران شهرک (قدس) غرب– بلوار خوردین– بالاتر از چهارراه هرمزان (بین هرمزان و دادمان) – مجتمع آتی سنتر

مهلت توزیع و دریافت اسناد: متقاضیان می توانند از تاریخ چاپ آگهی تا پایان وقت اداری مورخ 12/04/1403 با در دست داشتن معرفی نامه کتبی نسبت به دریافت اسناد از دبیرخانه شرکت دی اقدام نمایند. ضمناً متن این آگهی در سایت شرکت به نشانی  www.day-cc.ir قابل مشاهده خواهد بود.

مهلت دریافت پاکت های پیشنهاد قیمت: متقاضیان می بایست اسناد خود را بصورت مرتب و لاک و مهر شده و در یک زونکن دربسته و لاک و مهر شده شامل پاکت های الف، ب و ج تا ساعت 15:00 مورخ 13/04/ 1403 به دبیرخانه شرکت دی در قبال اخذ رسید تحویل نمایند. زمان بازگشایی پاکات ساعت 11:00 مورخ 16/04/1403 می باشد.

*شرکت دی در قبول یا رد هر یک یا تمام پیشنهادات بدون اعلام هرگونه دلیلی مجاز است.

*هزینه این آگهی، نهایتاً از برنده مناقصه دریافت خواهد شد. متقاضیان می توانند در قبال ارائه  معرفی نامه نسبت دریافت اسناد مناقصه اقدام  نمایند.

*به پیشنهادات فاقد امضاء، مشروط، مخدوش و مبهم و پیشنهاداتی که بعد از مدت مقرر این آگهی واصل گردد مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد.

* پرداخت ها به صورت نقدی و متناسب با پرداخت کارفرمای اصلی می باشد.

* مبلغ تضمین انجام تعهدات معادل 5 درصد و با ارائه ضمانتنامه بانکی و یا 50 % بعنوان سفته و با ارزش اسمی 80درصد و 50 % دیگر بعنوان ضمانتنامه معتبر بانکی و در صورت ارائه سفته معتبر پشت نویسی شده به میزان 10درصد کل مبلغ پیمان مورد تایید کارفرما می باشد .

*مدت زمان اجرای پروژه 9 ماه شمسی می باشد.




مدت اعتبار پیشنهادات مناقصه گران 90 روز تقویمی بوده که برای 30 روز دیگر قابل تمدید    می باشد.

* مبلغ تضمین فرآیند ارجاع کار در معاملات غیر دولتی ( شرکت در مناقصه ) برابر 000,000,500,6 ریال و به صورت ضمانتنامه های معتبر بانکی مطابق با فرم ها اسناد مناقصه و یا واریز به حساب شرکت دی ( شماره حساب 104030777 بانک تجارت و به نام شرکت دی ) و یا ارائه چک تضمین شده بانکی قابل انجام می باشد

*در صورت دریافت حداقل 3 پاکت اسناد مناقصه بازگشایی خواهد شد.

*بدلیل محدودیت، سایر شرایط مناقصه در اسناد و شرایط مناقصه ذکر و قید گردیده است.








نظر جدید
0%