منو دسترسی

حضور شرکت دی در دومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل، راهسازی، راهداری و صنایع وابسته

1396/09/29 در ساعت 13:51:00

دومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل، راهسازی، راهداری و صنایع وابسته در روز یکشنبه مورخ 1396/09/26با حضور جناب آقای دکتر آخوندی وزیر محترم راه و شهر سازی افتتاح شد.

حضور شرکت دی در  دومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل، راهسازی، راهداری و صنایع وابسته

حضور شرکت دی در  دومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل، راهسازی، راهداری و صنایع وابسته

دومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل، راهسازی، راهداری و صنایع وابسته در روز یکشنبه مورخ  1396/09/26با حضور جناب آقای دکتر آخوندی وزیر محترم راه و شهر سازی افتتاح شد. این نمایشگاه که به مدت 3 روز برنامه ریزی شده بود از مورخ 1396/09/26لغایت 1396/09/29برگزار گردید و از نکات بسیار جالب آن می­توان به حضور کلیه ارکان فعال در حوزه حمل و نقل کارفرمایان،مشاوران، پیمانکاران و تامین کنندگان در کنار یکدیگر اشاره کرد.

در روز افتتاحیه جناب آقای دکتر آخوندی به همراه هیأت همراه در کلیه غرفه های نمایشگاه حضور یافتند و از دستاوردها و توانمندی های کلیه شرکت های حاضر بازدید نمودند. ازسازمان ها و شرکت حاضر در نمایشگاه می توان از شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل نقل کشور، شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، سازمان بنادر و دریانوردی، سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، شرکت آزادراه تهران-شمال به همراهی کلیه شرکت های فعال در پروژه آزاد راه تهران شمال، مجموعه انجمن شرکت های راهسازی ایران و دیگر شرکت های پیمانکاری با سابقه  نام برد.

                                                       

از بازدید های مهم صورت گرفته از غرفه شرکت های آزاد راه تهران شمال، حضور جناب آقای مهندس خواجه دلویی معاونت محترم  توسعه ساختمان بنیاد مستضعفان و آقای مهندس شاهسواری مدیرعامل محترم هلدینگ پایاسامان پارس و مدیران عامل شرکت های زیر مجموعه ایشان می باشد. در طی این بازدید کلیه شرکت ها  نسبت به فعالیت های در دست اقدام و پیش رو توضیحاتی را ارائه نمودند و همچنین بازدید کلی از نمایشگاه و حضور در غرفه های سایر شرکت ها توسط مدیرعامل محترم هلدینگ پایاسامان پارس صورت پذیرفت.

                                                         

 

                 

در نشست خبری برگزار شده در حاشیه نمایشگاه توسط مدیرعامل محترم شرکت ساخت و توسعه زیربنای های حمل نقل کشور، جناب آقای دکتر خادمی از اولیت های پروژه های اقتصاد مقاومتی که بالغ بر 41 هزار کیلومتر انواع شبکه حمل نقل می باشد، گزارشی را اعلام نمودند. از پروژه های اولویت دار و در دست اقدام می توان به 3400 کیلومتر شبکه ریلی در دست ساخت و 5000 کیلومتر درحال مطالعه، 1130 کیلومتر آزاد راه در دست ساخت و 2800 کیلومتر در دست مطالعه و تامین اعتبار، 7750 کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در حال اجرا را نام برد که طبق گزارش اعلامی به منظور اتمام این پروژه ها در 10 سال آینده به اعتباری بالغ بر 142000 میلیارد تومان نیاز می باشند.

نظر جدید
0%