منو دسترسی

کسب عنوان دومین شرکت برتر در اولین جشنواره نشان تعالی سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE)

1396/12/09 در ساعت 12:10:00

با توجه به اهمیت روزافزون رعایت مسائل سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) در حوزه فعالیتهای عمرانی، اولین دوره جشنواره نشان تعالی HSE به همت وزارت راه و شهرسازی و دانشگاه تهران در بازه زمانی زمستان 1396 برگزار گردید. در این دوره از جشنواره، شرکتهای متقاضی توسط تیم ارزیابان متخصص به صورت همه جانبه و در کل

کسب عنوان دومین شرکت برتر در اولین جشنواره نشان تعالی سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE)

با توجه به اهمیت روزافزون رعایت مسائل سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) در حوزه فعالیت های عمرانی، اولین دوره جشنواره نشان تعالی HSE به همت وزارت راه و شهرسازی و دانشگاه تهران در بازه زمانی زمستان سال 1396 برگزار گردید. در این دوره از جشنواره، شرکت های متقاضی توسط تیم ارزیابان متخصص به صورت همه جانبه  در کلیه حوزه های فعالیت‌های عملیاتی مطابق اصول مدل تعالی HSE و نیز مطابقت این فعالیتها با نیازمندی‌های مشتریان و سایر ذینفعان جامعه در رابطه با مسائل HSEو در چهار حوزه ایمنی، محیط زیست، بهداشت و مدیریت مورد ارزیابی قرار گرفتند.

شرکت دی موفق به کسب دومین رتبه برتر در بین 50 شرکت حاضر در فرآیند ارزیابی گردید و در مراسمی که به مناسبت بزرگداشت روز مهندس در روز شنبه پنجم اسفندماه 1396 در محل سالن همایش ایرانیان برگزار گردید، با حضور مسئولین دبیرخانه نشان تعالی HSE و نیز جناب آقای دکتر آخوندی، وزیر محترم راه و شهرسازی، با اهدای لوح، از شرکت دی تقدیر به عمل آمد.

نظر جدید
0%