منو دسترسی

ارائه مقاله در اولین کنفرانس بین المللی مدل سازی اطلاعات ساختمان (BIM)

1396/12/10 در ساعت 09:36:00

اولین کنفرانس بین المللی مدل سازی اطلاعات ساختمان با همکاری وزارت راه و شهر سازی و دفتر مقررات ملی ساختمان در مورخ 7 و 8 اسفند ماه سال 1396 برگزار گردید. این کنفرانس با حضور صاحب نظران و اساتید برجسته بین المللی و داخلی همچون پروفسور عباس رجبی فرد از دانشگاه ملبورن استرالیا، دکتر علی رستمی از دانشگا

ارائه مقاله در اولین کنفرانس بین المللی مدل سازی اطلاعات ساختمان (BIM)

اولین کنفرانس بین المللی مدل سازی اطلاعات ساختمان با همکاری وزارت راه و شهر سازی و دفتر مقررات ملی ساختمان در مورخ 7 و 8 اسفند ماه سال 1396 برگزار گردید. این کنفرانس با حضور صاحب نظران و اساتید برجسته بین المللی و داخلی همچون پروفسور عباس رجبی فرد از دانشگاه ملبورن استرالیا، دکتر علی رستمی از دانشگاه لیورپول انگلیس، پرفسور محمود گلابچی از دانشگاه تهران و همچنین ارائه مطالعات و یافته های موردی از طرف شرکت های ایرانی، آلمانی، ایتالیایی و آمریکایی همراه بود.

 

 

از نکات برجسته این کنفرانس که در سخنان معاون محترم وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن و ساختمان جناب آقای دکتر حامد مظاهریان اعلام گردید، تهیه و تدوین پیش نویس آئین نامه و مقررات پیاده سازی مدل سازی اطلاعات ساختمان ( بیم ) بود که اقدامات امیدوار کننده ای در این زمینه نیز صورت پذیرفته است. 

 

 

 

 

 

 

شرکت دی با ارائه مقاله پیاده سازی مدل سازی اطلاعات ساختمان (BIM) و مدیریت ذینفعان در پروژه های ساخت و ساز که برگرفته از مطالعات و تحقیقات صورت گرفته در پروژه های اجرایی خود بوده است در این کنفرانس حضور یافت و از بین 54 مقاله ارسالی در جزء 9 مقاله برتر به جهت ارائه شفاهی در کنفرانس و انتقال تجربه و اطلاعات قرار گرفت. 

 

     

 

 

نظر جدید
0%